Заступник начальника управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, начальник відділу “Центр надання адміністративних послуг” –
Стопка Олена Володимирівна
Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності,36
Кабінет: 14
Контактний телефон: (0532)60-63-70
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Основні функції :
- Організація надання адміністративних послуг, в тому числі видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру через створений Центр надання адміністративних послуг Полтавської міської ради,
- Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.
- Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг.
- Контроль за додержанням посадовими особами суб’єктів надання адміністративних послуг строків розгляду та видачі суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг.
- Організація та координація взаємодії та документообігу між суб’єктами надання адміністративних послуг, їхніми посадовими особами, які беруть участь у роботі Центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради.
Основні принципи роботи:
-Орієнтація на суб'єкта звернення;
-Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур;
-Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг;
-Забезпечення свободного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень;
-Оперативність у вирішенні питань;
-Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.
Стратегічні цілі:
-Надання інформаційної, консультаційної та практичної допомоги фізичним та юридичним особам в отриманні адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру для здійснення господарської діяльності;
-Розробка та впровадження заходів для спрощення механізмів і скорочення термінів отримання в відповідних установах адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру;
-Визначення причини виникнення наявних перешкод у започаткуванні та здійсненні господарської діяльності, надання пропозицій щодо подальшого реформування в сфері адміністративних послуг, у тому числі дозвільних процедур та оформлення документів дозвільного характеру;
-Підготовка пропозицій щодо перегляду чинних порядків отримання адміністративних послуг, здійснення погоджувальних (дозвільних) процедур державними органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами та організаціями;
-Проведення моніторингу та аналізу документів дозвільного характеру щодо дотримання ними порядку здійснення дозвільних процедур
Прийом суб'єктів звернення у Центрі надання адміністративних послуг м. Полтава:
Кабінети: 11,13,14
Контактні телефони: (0532)52-15-65, (0532)561556 ,(0532)606370, (0532)525610
понеділок, вівторок, середа: 8:00 -16:00, без перерви;
четвер: 8-00-16-00, без перерви (всі адміністратори), 16-00-19-00 (чергові адміністратори);
п’ятниця: 8-00- 15-00, без перерви (всі адміністратори), 16-00-19-00 (чергові адміністратори);
субота: 8-00- 16-00 без перерви (чергові адміністратори);
вихідний: неділя
Центр надання адміністративних послуг м. Полтава:
час опрацювання документів:
понеділок, середа; вівторок, четвер: 16:00 - 17:15,
п'ятниця.:15:00 - 16:00;
субота: 16-00-17-15.
режим роботи:
понеділок, вівторок, середа: 8-00 - 17-15;
четвер: 8-00 - 20-00;
п'ятниця: 8-00 - 20-15;
субота: 8-00 - 17-15.
вихідний: неділя