Перелік документів необхідних  для продовження терміну дії паспорту прив’язки стаціонарної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності Додаткова інформація про адміністративну послугу 01-04

1.Заява встановленого зразка.


2.Паспорт прив'язки ТС (оригінал).


3.Схема розміщення тимчасової споруди, виконана на топографо-геодизичній основі у масштабі М 1:500, з прив'язкою ТС до місцевості (будівлі, споруди, інженерних мереж тощо), планувальними обмеженнями та з зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення прилеглої території (розташування квітників, урн, під'їздів), влаштування дорожнього покриття або мощення, виготовлена суб'єктом господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має відповідний кваліфікаційний сертифікат або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.


4.Ескізи фасадів ТС у кольорі (М 1:50), суб‘єктом господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має відповідний кваліфікаційний сертифікат або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.


5.Технічні умови щодо інженерного забезпечення, самостійно отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж та комунікацій ( в разі наявності).


6.Реквізити замовника (найменування, П.І.Б., адреса, контактна інформація).


7.Копія договору особистого строкового земельного сервітуту.


8.Копія витягу з Протоколу засідання комісії з розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на території м. Полтави.


 9.Копія погодження уповноважених органів (у разі необхідності).

Суб'єкт надання адміністративної послуги    
Управління з питань містобудування та архітектури

Строк надання
10 робочих днів

Платність послуги
Безоплатно


ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА

support Ukraina 11 1

Зараз на сайті

На сайті 518 гостей та 1 користувач

Вхід на сайт