Перелік документів необхідних для продовження терміну дії паспорту прив’язки пересувної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності | Додаткова інформація про адміністративну послугу |
1.Заява встановленого зразка. 2.Схема розміщення тимчасової споруди, виконана на топографо-геодезичній основі у масштабі М 1:500, з прив’язкою ТС до місцевості (будівлі, споруди, інженерних мереж тощо), планувальними обмеженнями та з зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення прилеглої території (розташування квітників, урн, під'їздів) влаштування дорожнього покриття або мощення, виготовлена суб'єктом господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має відповідний кваліфікаційний сертифікат або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат. 3.Реквізити замовника (найменування, П.І.Б., адреса, контактна інформація). 4.Копія витягу з Протоколу засідання комісії з розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на території м. Полтави. 5.Копія погодження уповноважених органів (у разі необхідності). 6.Паспорт прив'язки ТС (оригінал). |
Суб'єкт надання адміністративної послуги
Управління з питань містобудування та архітектури
Строк надання
10 робочих днів
Платність послуги
Безоплатно
ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА
|