Перелік документів необхідних  для продовження терміну дії паспорту прив’язки пересувної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності Додаткова інформація про адміністративну послугу

1.Заява встановленого зразка.


2.Схема розміщення тимчасової споруди, виконана на топографо-геодезичній основі у масштабі М 1:500, з прив’язкою ТС до місцевості (будівлі, споруди, інженерних мереж тощо), планувальними обмеженнями та з зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення прилеглої території (розташування квітників, урн, під'їздів) влаштування дорожнього покриття або мощення, виготовлена суб'єктом господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має відповідний кваліфікаційний сертифікат або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.


3.Реквізити замовника (найменування, П.І.Б., адреса, контактна інформація).

4.Копія витягу з Протоколу засідання комісії з розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на території м. Полтави.

5.Копія погодження уповноважених органів (у разі необхідності).

6.Паспорт прив'язки ТС (оригінал).


Суб'єкт надання адміністративної послуги    
Управління з питань містобудування та архітектури

Строк надання
10 робочих днів

Платність послуги
Безоплатно


ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА

support Ukraina 11 1

Зараз на сайті

На сайті 162 гостя та 1 користувач

Вхід на сайт