Перелік документів необхідних для переоформлення погодження на встановлення режиму роботи для об’єкту сфери послуг Додаткова інформація про адміністративну послугу

1.Заява встановленого зразка.


2.Копія документа про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи підприємця.


3.Копія документа, який доводить право користування приміщенням (свідоцтво на право власності та технічний паспорт з експлікацією).


4.Копія договору оренди або договору суборенди (при оренді приміщення).


5.Коротка характеристика об’єкту.


6.Оригінал попереднього погодження.


7.Копія документів, що є підставою для внесення змін.


Суб'єкт надання адміністративної послуги    
Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради

Строк надання
5 календарних днів з дня реєстрації заяви

Платність послуги
Безоплатно


ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА

support Ukraina 11 1

Зараз на сайті

На сайті 269 гостей та 0 користувачів

Вхід на сайт