До відома суб’єктів господарювання !
Інформація щодо порядку отримання погодження на роботу об’єкта торгівлі та ресторанного господарства в нічний час
Порядок отримання погоджень на встановлення режимів роботи в нічний час (після 22-ї години) регламентується Положенням про комісію з питань погодження та зміни режимів роботи закладів обслуговування населення в м. Полтава у нічний час» , затвердженим рішенням виконавчого комітету Полтавської міської ради від 07.08.2019р. № 165 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Полтавської міської ради від 27.04.2011 р. № 155 «Про впорядкування питання встановлення режимів роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства і сфери послуг та їх обліку в м. Полтава».
Для розгляду питання отримання погодження на роботу у нічний час ( з 22-ї години до 8-ї години) суб’єкту господарювання необхідно :
- Заповнити бланк відповідної заяви (см. бланк заяви).
- До заяви додаються копія копія документа про державну реєстрацію ( витяг, виписка, свідоцтво та ін.) та копія діючого Погодження на встановлення режиму роботи закладу торгівлі або ресторанного господарства.
- На бланку заяви необхідно отримати попереднє погодження керівника Полтавського відділу Головного управління Національної поліції у Полтавській області (м.Полтава, вул. Сковороди,2-б).
- Заяву з попередніми погодженнями та документи, що до неї додаються, необхідно надати до каб.133 виконавчого комітету Полтавської міської ради (м.Полтава, вул.Соборності,36) для розгляду комісією міськвиконкому з питань погодження та зміни режимів роботи закладів обслуговування у м.Полтава в нічний час.