Перелік документів необхідних для реєстрація місця проживання

Додаткова інформація про адміністративну послугу 

1.Заява за формою згідно з додатками 2 і 8 постанови КМУ від 07.02.2022 № 265 "Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад".


2.Паспортний документ (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне місце проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист).


3.Квитанція про сплату адміністративного збору або роздруковану квитанцію з використання програмного продукту "check" (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу).


4.Документи, що підтверджують:


- право на проживання (перебування) в житлі, зокрема свідоцтво про право власності, ордер, договір оренди (найму, піднайму), договір найму житла у гуртожитку (для студентів), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за собою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші підтверджуючі документи.


У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання (перебування) особи здійснюється за згодою власника (співвласників) житла, наймача та членів його сім'ї, уповноваженої особи житла (зазначені документи та згода не вимагаються під час реєстрації місця проживання (перебування малолітніх та неповнолітніх дітей за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) батьків або законних представників або одного з них.


 - право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, іншого надавача соціальних послуг з проживанням (довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній у станові, іншого надавача соціальних послуг з проживанням за формою згідно з додатком 4 , копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (для осіб, які перебувають на обліку у таких установах або закладах).


5.Військово-обліковий документ (для громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку) за наявності відміток відповідного (міського) військового комісаріату про взяття (зняття) призовника або військовозобов'язаного на військовий облік.


6.Реєстраційний номер облікової картки платників податків.


7.Унікальний номер запису в єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності).


8.Паспортний документ іноземця та засвідчений в у встановленому законода-вством порядку переклад на українську мову сторінок паспортного документа (для іноземців, осіб без громадянства).


У разі подання заяви представником особи додатково подаються:


- документи, що посвідчують особу представника;


- документи, що підтверджує повноваження особи, як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини. У разі коли реєстрація місця проживання здійснюється одночасно із зняттям з попереднього місця проживання, окрема заява про зняття із зареєстрованого місця проживання не подається.


Уразі коли місце проживання батьків або інших законних представників особи віком до 18 років задекларовано/зареєстровано за однією адресою, згода іншого з батьків або законних представників не надається.


У разі подання заяви про реєстрацію місця проживання особою, яка не досягла 18-річного віку, реєстрація місця проживання здійснюється за згодою батьків або інших законних представників такої особи.


Згода не надається у разі коли особа є здобувачем освіти та здійснює реєстрацію свого місця проживання (перебування) в гуртожитку, що належить до сфери управління закладу освіти.


Згода батьків або інших законних представників може бути надана у присутності особи, яка приймає заяву про реєстрацію місця проживання, або засвідчена нотаріально в установленому законом порядку. У разі відсутності документів, передбачених пунктом 4 реєстрації місця проживання особи здійснюється за згодою власника (співвласників) житла, уповноваженої особи житла.


У разі коли особа не може самостійно звернутися реєстрація місця проживання може бути здійснена за зверненням законного представника на підставі довіреності посвідченої в установленому порядку.


У разі перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов'язань для реєстрації місця проживання особи додатково подається письмова згода відповідного іпотекодержателя або довірчого власника.



Суб'єкт надання адміністративної послуги    
Департамент з питань реєстрації

Строк надання
У день отримання органом реєстрації документів від Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради
Платність послуги
Адміністративна послуга є платною, крім реєстрації місця проживання/зміну місця проживання дитини-сироти, дитини позбавленої батьківського піклування, у закладі для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячому будинку сімейного типу, прийомній сім'ї.


ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА

support Ukraina 11 1

Зараз на сайті

На сайті 148 гостей та 2 користувачі

Вхід на сайт