Перелік документів необхідних для зняття з реєстрації місця проживання малолітньої дитини

Додаткова інформація про адміністративну послугу

1.Заява за формою згідно з додатком 5 постанови КМУ від 07.02.2022 № 265 "Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад".


2.Паспортний документ батьків.


3.Свідоцтво про народження ( у разі зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання дітей віком до 14 років).


4.Документ або відомості, що підтверджують сплату адміністративного збору.


 

5.Рішення про оформлення документів для виїзду за кордон на постійне проживання, прийняте відповідним територіальним органом ДМС, або рішення про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном, прийняте відповідною закордонною дипломатичною установою України, у разі зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання особи у зв'язку з оформленням їй документів для виїзду за кордон на постійне проживання/залишення на постійне проживання за кордоном.


Подання заяви про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) дитини віком до 14 років або особи, визнаної судом обмежено дієздатною або недієздатною, здійснюється одним із батьків або інших законних представників за згодою іншого з батьків або законних представників.


Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) дитини віком від 14 до 18 років здійснюється за згодою батьків або інших законних представників чи одного з них, крім випадку зняття із задекларованого/ зареєстрованого місця проживання такої дитини у гуртожитку закладу освіти у період чи після закінчення навчання.


Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку та піклування, здійснюється погодженням з органом опіки та піклування.

У разі усиновлення дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, якщо при цьому змінюється прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності) дитини, зняття з реєстрації місця проживання такої дитини здійснюється за заявою органу опіки та піклування за попереднім прізвищем, власним ім'ям, по батькові (за наявності).

Раніше видану довідку про реєстрацію місця проживання для подальшого знищення (додаток 13 до Правил реєстрації) особам, які не досягли 14 років. 

Суб'єкт надання адміністративної послуги    
Департамент з питань реєстрації

Строк надання
У день отримання органом реєстрації документів від Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради

Платність послуги
Адміністративна послуга є платною, крім реєстрації місця проживання/зміну місця проживання дитини-сироти, дитини позбавленої батьківського піклування, у закладі для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячому будинку сімейного типу, прийомній сім'ї.
Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу
За реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір :
1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, за реєстрацію місця проживання у разі звернення особи протягом встановленого Законом строку.


ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА

support Ukraina 11 1

Зараз на сайті

На сайті 316 гостей та 0 користувачів

Вхід на сайт