Прийом документів для отримання відстрочки від призову у ЦНАП Полтавської міської ради

01 листопада 2025 року (субота) з 08:00 до 16:00 у ЦНАП Полтавської міської ради розпочнеться прийом документів для надання послуги отримання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації на особливий період.

Починаючи з 03 листопада 2025 року, послуга надаватиметься у головному офісі ЦНАП та у віддалених робочих місцях адміністраторів у селах Супрунівка та Гожули, відповідно до затвердженого графіка роботи.

Важливо! Послуга надається незалежно від зареєстрованого місця проживання і виключно особисто (звернення через представника не допускається).

Для отримання послуги необхідно пред’явити:

  • документ, що посвідчує особу;
  • РНОКПП (ідентифікаційний код);
  • військово-обліковий документ.

У заявника обов’язково має бути зареєстрована електронна пошта та контактний номер телефону.

До заяви додаються документи, що підтверджують право на відстрочку, відповідно до переліку у додатку 5 до Порядку призовуhttps://surl.li/kvbcgr

У ЦНАП не здійснюватиметься:

  • автоматичне продовження відстрочок;
  • взяття особи на військовий облік;
  • оновлення військово-облікових даних;
  • надання відстрочки військовозобов’язаним СБУ чи іншим розвідувальним органам;
  • оформлення відстрочки особам, передбаченим пунктом 1 (бронювання) та підпунктами 16–23 частини 1 статті 23 Закону України «Про мобілізацію» (держслужбовці, політики, дипломати, судді тощо).

Послуга є безоплатною.

Місцезнаходження ЦНАП: вул. Соборності, 45А, м. Полтава.

ЦНАП Полтавської міської ради нагадує: звертайтеся виключно особисто та користуйтеся офіційними джерелами для отримання актуальної інформації про адміністративні послуги.

Підтримка України

terminal

Взяти талон


 dia

veterans line

Зараз на сайті

На сайті 148 гостей та 1 користувач

Вхід на сайт