Деякі розділи сайту знаходяться на доопрацюванні!
30 жовтня в Центрі надання адміністративних послуг стартував соціально важливий проєкт «Адмінсервіс «е-Ветеран» орієнтований на допомогу ветеранам війни, членам їх сімей та членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України
Інформуємо про заходи, які проводяться Департаментом економічного розвитку торгівлі та залучення інвестицій облвійськадміністрації в рамках реалізації Комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва у Полтавській області на 2021-2023 роки.
- конкурс Мій бізнес: https://poda.gov.ua/attachments/158924;
- конкурс „StartUP Poltava Region: https://poda.gov.ua/attachments/158905;
- конкурс на отримання фінансової підтримки: https://poda.gov.ua/attachments/152907
До уваги суб’єктів підприємницької діяльності!!!
Німецька федеральна компанія з міжнародної співпраці «Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH» реалізує в Україні одну із програм міжнародної співпраці заради економічного розвитку EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини. Програма спрямована на підвищення конкурентоспроможності економіки України, покращення інституційних та регуляторних умов на національному та місцевому рівнях, завдяки яким малі та середні підприємства (МСП) можуть скористатися новими економічними перспективами, які пропонує Угода про асоціацію з ЄС.
Інформуємо представників бізнесу про грантові можливості в рамках програми
1. 750 грантів до 4 000 євро для мікробізнесу.
Мета – відновлення діяльності мікропідприємців на територіях України, що найбільше постраждали від бойових дій та були деокуповані, а також посилити стійкість мікробізнесу в умовах війни з усіх інших регіонів України.
Відбір отримувачів грантів відбуватиметься трьома хвилями, для участі в яких мікропідприємець має подати заяву на порталі Дія Грант від EU4Business для мікробізнесу | Дія (diia.gov.ua)
8 – 21 серпня 2023 р. - перша хвиля для мікропідприємців, які зареєстровані та провадять діяльність в найбільш постраждалих від війни областях (Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Київській (окрім м. Київ) Луганській, Миколаївській, Сумській, Чернігівській, Харківській та Херсонській)
22 серпня – 04 вересня 2023 р. - друга хвиля для мікропідприємців, які зареєстровані та провадять діяльність на деокупованих територіях раніше тимчасово окупованих територіальних громадах Київської Чернігівської, Харківської, Херсонської, Донецької, Сумської областей чи інших областей, які будуть деокуповані на момент подання заяви)
05 – 18 вересня 2023 р. - третя хвиля для мікропідприємців, які зареєстровані та провадять діяльність в усіх областях України, крім тимчасово окупованих територій.
Повний перелік критеріїв прийнятності мікропідприємств, перелік КВЕДів та деталі подачі заявки можна переглянути на сайті ініціативи Програма «Грант від EU4Business для мікробізнесу” (bdf.gov.ua)
Відео-інструкція Грант від EU4Business для мікробізнесу! – YouTube
2. 30 грантів до 25 000 євро для малого та середнього бізнесу. Мета - підтримка українського малого та середнього бізнесу шляхом надання 30 підприємствам безповоротної фінансової допомоги у формі грантів обсягом до 25 тисяч євро кожен.
Участь у конкурсі можуть взяти підприємства з усієї України, місцезнаходження яких не є тимчасово окупованою територією України.
Програма підтримує компанії, що створюють продукти та послуги з інноваційною складовою та/або фокусом на розширення експорту.
Повний перелік критеріїв прийнятності для підприємців міститься у Грантовій програмі, що розміщена на сайті Українського фонду стартапів, а також доступна на веб порталі Фонду EU4Business - Ukrainian Startup Fund (usf.com.ua).
Подати заявку можна за посиланням в розділі Програма великих грантів від EU4Business: https://portal.usf.com.ua/
Кінцевий термін подачі заявки – 18:00, 25 серпня 2023 року.
3. 50 грантів до 10 000 євро для малого бізнесу.
Мета - збереження промислового та економічного потенціалу України, відновлення постачання критично важливих товарів і послуг та підтримка їх виробництва в умовах воєнного стану.
Програма надасть фінансову підтримку 50 відібраним малим підприємствам, які постраждали від війни та готові планувати та інвестувати в ефективні проекти у сфері забезпечення основними товарами на суму до 10 000 євро кожному.
Заявка подається через портал Дія Грант від EU4Business для малого бізнесу | Дія (diia.gov.ua)
Кінцевий термін подачі заявки – 18:00, 25 серпня 2023 року.
Деталі грантової програми можна знайти на сайті Громадської спілки «Фонд підтримки реформ в Україні» за посиланням http://fsr.org.ua/
Інформація про діяльність Консультаційного центру Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини
Консультаційний центр надає підтримку громадянам України у режимі онлайн та офлайн щодо:
- роз’яснення можливих шляхів повернення дитини або сімей з дітьми на підконтрольну Уряду України територію;
- отримання свідоцтва про народження дитини в умовах воєнного стану або його легалізації, якщо документ отриманий на непідконтрольній території;
- встановлення контакту з дитиною, яку вивіз один із батьків за кордон;
- заповнення форми розшуку дитини або заявки на отримання допомоги дітям, які зазнали травмувань внаслідок війни;
- інші питання, пов’язані з порушеннями прав людини.
Тут ви можете повідомити:
- про дитину, яка загубилася;
- про злочин, скоєний проти дитини;
- якщо ви знайшли дитину без супроводу дорослих;
- якщо вам відомі факти депортації дитини;
- про примусову зміну громадянства та документів дитини;
- про інші порушення прав дитини під час війни.
В режимі онлайн:
0800-50-17-20 (безкоштовно)
044-299-74-08 (для дзвінків із-за кордону) Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
В режимі офлайн під час особистого звернення:
понеділок - четвер з 9:00-13:00, 13:45-18:00 пʼятниця з 9:00-13:00, 13:45-17:00, вихідні дні — субота, неділя
Адреса: 01008, м. Київ, вул. Інститутська, 21/8
Додатково надаємо консультації:
через портал «Діти війни» — сайт: https://childrenofwar.gov.ua/
До уваги суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, які мають намір розпочати підприємницьку діяльність!
Звертаємо увагу суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, які мають намір розпочати підприємницьку діяльність, що Полтавською філією Полтавського обласного центру зайнятості спільно з представниками структурних підрозділів Полтавської міської ради заплановано проведення наради у режимі «оф-лайн» для суб’єктів господарювання з метою ознайомлення їх з проєктом «Мікрогранти на розвиток або створення власної справи» в рамках кампанії «єРобота».
Для отримання детальної інформації та реєстрації для участі в нараді необхідно звернутися до відділу розвитку підприємницької діяльності Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради за телефоном 0532 56 40 58.
Основні тези проєкту можна переглянути в презентації за посиланням.
До уваги суб’єктів підприємницької діяльності!!!
Повідомляємо, що рішенням двадцять п’ятої позачергової сесії Полтавської обласної ради восьмого скликання від 28 липня 2023 року № 659 виділено кошти на виконання заходів, зазначених у підпункті 1.1 „Запровадження дієвих механізмів підтримки та стимулювання зайнятості внутрішньо переміщених осіб” Комплексної програми підтримки внутрішньо переміщених осіб на період 2023-2024 роки.
Департамент економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської облвійськадміністрації проводить збір заявок на відшкодування витрат за оренду приміщення та оплату комунальних послуг, а також заявок на відшкодування частини витрат за придбання обладнання суб’єктам господарювання - внутрішньо переміщеним особам.
Право на відшкодування витрат мають суб’єкти підприємництва (фізичні особи - підприємці та юридичні особи, засновником яких є внутрішньо переміщені особи).
Документи подаються у паперовому вигляді на адресу Департаменту економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської облвійськадміністрації: вул. Соборності, 45, місто Полтава, 36014
Телефони для довідок: (0532) 60 43 10, (0532) 60 93 83
Крайній термін подання заявок на відшкодування витрат за оренду приміщення та оплату комунальних послуг - 25 вересня 2023 року
Заявка на відшкодування http://surl.li/jqonx
Перелік документів: http://surl.li/jqomo
Крайній термін подання заявок на відшкодування частини витрат за придбання обладнання - 01 листопада 2023 року
Заявка на відшкодування http://surl.li/jqosi
Перелік документів: http://surl.li/jqogu
Офіційно зареєстровані майже 5 млн вимушених переселенців. За міжнародними оцінками, їх ще більше — близько 7 млн людей. При цьому бойові дії тривають там, де раніше були зайняті 10 млн працівників. Щонайменше 5 млн з них втратили роботу. Чимало людей лишилися і без домівки, і без роботи.
Дія.Освіта дозволить вимушеним переселенцям, людям, що втратили роботу, та всім іншим громадянам і громадянкам безплатно отримати актуальні знання та навички в зручному та інклюзивному форматі. Дія.Освіта — це унікальна можливість отримати нові навички та зробити крок назустріч новій професії.
Що таке Дія.Освіта для користувача
Це освітні серіали, що дозволять познайомитися з новими кар‘єрними можливостями та зробити перший крок до нової професії або зміни роботи.
Будь-хто може обрати персональну траєкторію навчання — і вивчати саме ті теми, які цікавлять найбільше. А для тих, хто ще не визначився з пріоритетами, доступний тест для пошуку професії — на основі відповідей користувача йому будуть запропоновані рекомендації щодо навчання та перелік актуальних для вас вакансій.
Тематика освітніх серіалів надзвичайно широка: від дата-аналітика до баристи, від таргетолога до пекаря, від тестувальника програмного забезпечення до пакувальника. Пріоритет — на професіях, що мають попит на ринку праці. Також на платформі можна переглядати освітні серіали із цифрової грамотності чи кібербезпеки. Абсолютно всі вони є безплатними та доступні всім охочим, і завжди такими залишатимуться.
Окрім формату освітніх серіалів у форматі едьютейнмент та мікронавчання, на Дія.Освіта також доступні профорієнтаційні тести, подкасти, вебінари, гайди. Наша кінцева мета — навчити людей цифровій грамотності та вирішити проблему з високим рівнем безробіття через рескіллінг та апскіллінг онлайн.
Обличчями багатьох курсів стали українські зірки та лідери і лідерки думок. На додаток до теоретичної частини можна проходити симулятори з реальними задачами, з якими стикаються працівники у різних сферах.
Після успішного завершення навчання кожен отримує сертифікат, який можна додавати у резюме.
До уваги підприємців, які надають допомогу військовим!
Просимо підприємців, які можуть безкоштовно надавати будь-яку допомогу військовим чи послугу (ремонт авто, реабілітація, лікування, харчування тощо) зареєструватися через гугл форму для подальшого створення реєстру, де військові швидко зможуть знайти необхідну інформацію для отримання тієї чи іншої послуги (допомоги).
Зареєструватися можна за посиланням http://surl.li/jxswg
Просимо ЗМІ та небайдужих поширити дану інформацію для якомога більшої реєстрації соціально-відповідального бізнесу.
Урядова програма є-робота: безповоротні гранти для створення та розвитку вдалого бізнесу
Урядова програма є-робота надає безповоротні гранти для підтримки підприємців у сфері електронної комерції та онлайн-бізнесу.
Отримавши грант, ви матимете можливість розширити свій бізнес або створити новий, використовуючи потужності електронної комерції та інтернету. Завдяки цій програмі ви зможете отримати фінансову підтримку для розвитку свого онлайн-проекту та залучення нових клієнтів.
Ви отримаєте фінансову підтримку у вигляді безповоротного гранту, що допоможе вам здійснити інвестиції у свій бізнес. Програма надає консультаційну підтримку та навчання з питань електронної комерції, маркетингу та управління бізнесом. Ви отримаєте можливість просувати свій бренд та залучати нових клієнтів через онлайн-канали.
Для участі в програмі є-робота вам потрібно подати заявку на сайті за посиланням, в якій ви розкажете про свій бізнес та плани на майбутнє. Важливо продемонструвати потенціал вашого проєкту та його вигоди для економіки та суспільства. Після розгляду заявок, вам буде повідомлено про результати та, у разі успіху, надано фінансову підтримку.
Участь у програмі є-робота дозволить вам розширити свій бізнес, залучити нових клієнтів та збільшити свій прибуток. Ви отримаєте можливість використовувати сучасні технології та інструменти електронної комерції для підвищення ефективності свого бізнесу.
Подайте заявку на участь у програмі е-робота та отримайте безповоротний грант для створення та розвитку бізнесу.
Розширюйте свої можливості, залучайте нових клієнтів та розвивайте свій бізнес у світі єРобота!
До уваги внутрішньо переміщених осіб!
До уваги суб’єктів господарювання!
В рамках реалізації заходів Комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва в Полтавській області на 2021-2023 роки розпочато збір заявок на участь у конкурсах, зокрема:
- «Мій бізнес» (для учасників бойових дій та членів їх сімей), подати заявку на участь у конкурсі можливо за посиланням: https://poda.gov.ua/attachments/154188;
- «StartUP Poltava Region», подати заявку на участь у конкурсі можливо за посиланням: https://poda.gov.ua/attachments/155342;
- Фінансово-кредитна підтримка на часткове відшкодування суми кредиту за умови створення нових робочих місць, подати заявку на участь у конкурсі можливо за посиланням: https://poda.gov.ua/attachments/152907.
До уваги суб’єктів господарювання!
01.10.2023 року відміняється мораторій на незастосування штрафів за невикористання РРО/ПРРО, який був запроваджений з початком повномасштабної війни і Україна повертається до реформи виводу економіки з тіні, що має здійснюватись шляхом фіскалізації чеків з використанням Програмного Реєстратора Розрахункових Операцій (ПРРО) та використання РРО (Реєстратора Розрахункових Операцій).
Доводимо до відома, що з метою сповіщення малого та середнього бізнесу Полтавської міської територіальної громади та Полтавського регіону буде проведено безкоштовний вебінар щодо ефективного застосування Програмного Реєстратора Розрахункових Операцій (ПРРО) та використання РРО (Реєстратора Розрахункових Операцій).
Посилання на лендінг:
Вебінар відбудеться 27.07.2023, початок о 16.00
Вебінар безкоштовний
Вебінар буде вестися виключно державною мовою, цікавим викладенням матеріалу про абстрактне ПРРО/РРО без прив’язки до ПРРО Е-ЧЕК.
Зареєструватись на вебінар можна/необхідно через Лендінг.
Лендінг можна використовувати як в електронному, так і в паперовому варіанті. Він має опції «ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ НА БЕЗКОШТОВНИЙ ВЕБІНАР», а також QR код, через який можна зайти на форму для реєстрації. Посилання на вебінар буде надсілано напередодні усім, хто зареєструвався.
До уваги суб’єктів господарювання!
На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо підтримки національного музичного продукту та обмеження публічного використання музичного продукту держави-агресора» доводимо до відома щодо неприпустимості публічного використання музичного продукту держави-агресора у розважальних закладах м. Полтави та розповсюдження іншого російськомовного контенту.
У разі недотримання заборони порушники будуть нести відповідальність відповідно до діючого законодавства України.
Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради вітає зі святом, з Днем вишиванки! Українські традиції – одні з найкрасивіших у світі. І в наших з вами силах поширити їх, розповісти про них всьому. Одягайте свої вишиванки та нехай весь світ побачить, як прекрасна наша Україна і її символи!
Коли одягаємо вишиванку, згадуємо тих великих українців, завдяки яким постала Українська нація, нашим воїнам, які відстоюють право народу на збереження родинної пам'яті та національної самобутності. Споконвіку вишита сорочка вважалася потужним оберегом: кожен стібок зберігав у собі любов і тепло душі. У різних регіонах України є свої традиції вишивання і символізм орнаментів, але незмінним залишається одне: вишиванка - це частина генетичного коду українця, це символ незламності і, волі і перемоги!
Шановні представники аграрного сектору!
Програма USAID з аграрного і сільського розвитку АГРО продовжує приймати заявки на отримання співфінансування для розвитку елеваторних потужностей, в рамках проекту «Підтримка ММСП зернового напрямку в збільшенні потужностей зберігання та сушки зерна»:
10 найкращих бізнес-проєктів отримають співфінансування на суму по 18,5 млн грн, яке буде спрямоване на:
- закупівлю обладнання для доробки, сушіння та зберігання зерна;
- закупівлю лабораторного обладнання для визначення якісних показників зерна.
Дедлайн подачі заявки: 12.06.2023 Детально: https://bit.ly/3ldYwpx
Програма USAID АГРО співфінансує дієві бізнес-плани з надання сервісних послуг для аграрних мікро, малих, середніх підприємств (ММСП).
Мета програми - забезпечити сільськогосподарські ММСП своєчасними та якісними послугами, які підтримають їх конкурентоспроможність і сталість виробництва, збільшать додану вартість продукції та сприятимуть впровадженню нових технологій.
Програма USAID АГРО готова співфінансувати 8 проектів із загальним бюджетом до 122,5 млн грн (з розрахунку від 10,8 до 18 млн грн на проект).
Дедлайн подачі заявки: 24.05.2023 Детально: https://cutt.ly/P5uPSen
Програма USAID АГРО має на меті покращити доступ невеликих виробників сільгосппродукції до потужностей з доробки, переробки зернових, олійних та бобових культур на продовольчі, кормові, промислові продукти та біопаливо, з метою створення потенціалу для виробництва продуктів з доданою вартістю та забезпечення розширення каналів та ринків збуту.
USAID АГРО планує надати до 367 млн грн співфінансування в межах 20 (двадцяти) проектів, терміном впровадження до двох років. Очікується, що сума кожного субгранту буде становити від 10 до 36 млн грн та обговорюватиметься індивідуально.
Дедлайн подачі заявок: 12.10.2023 Детально: https://cutt.ly/C5uHn45
У разі виникнення додаткових питань, в підготовці грантової заявки. Для отримання консультації необхідно заповнити Google - форму за посиланням https://forms.gle/6Yinay9sQDMqHNZC7
19.04.2023 р. з метою підвищення рівня якості надання адміністративних послуг щодо оформлення і видачі паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм та паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм, вивчення особливостей документування паспортними документами відбулося навчання працівників ЦНАПу і Міграційної служби Полтавської області. Фахові роз’яснення адміністраторам ЦНАПу надавали начальник відділу з питань громадянства, паспортизації, реєстрації та еміграції Оксана Біліхіна та головний спеціаліст сектору стандартів роботи та контролю якості УДМС в області Наталія Тіняєва.
В ході навчання обговорено низку змін до нормативно-правових актів щодо оформлення документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України та розвиток практичних навичок їх застосування. Зміни насамперед стосуються процедури оформлення, видачі, обміну, вилучення та пересилання (в тому числі й за кордон) паспортних документів. Тож, переживаючи важкі часи для нашої держави продовжуємо плідно, натхненно працювати та впевнено наближати перемогу.
Шановні підприємці-виробники/постачальники харчової продукції!
Грант до 400 000 гривень (еквівалент 10 000 євро) на розвиток бізнесу для МСП з областей бойових дій.
Подавайте заявку, якщо ваше підприємство:
- зареєстроване у Полтавській області;
- не розміщене та не провадить свою господарську діяльність на тимчасово окупованій території України;
- кінцеві бенефіціарні власники — виключно громадяни України;
- компанія не здійснює діяльність або не має дочірніх підприємств у Російській Федерації та/або Білорусі та інших країнах, включених до санкційного списку;
- має потенціал для швидкого розширення виробництва, що сприяє нормалізації місцевих економік, в яких вони ведуть свою діяльність;
- не отримувало грантів в межах співпраці з або інших міжнародними організаціями чи проектами міжнародної технічної допомоги протягом останніх 24 місяців;
здійснює діяльність за наступними напрямками:
- постачальники та/або виробники харчової продукції;
- галузі, які підтримують виробників/постачальників харчової продукції, такі як виробництво промислових холодильників або вентиляційних систем, виробництво машин або обладнання для виробництва продуктів харчування та напоїв (КВЕДи):
- Виробництво м'яса та м'ясопродуктів.
- Перероблення та консервування риби, ракоподібних і молюсків.
- Перероблення та консервування фруктів та овочів.
- Виробництво олії та тваринних жирів.
- Виробництво молочних продуктів.
- Виробництво продуктів борошномельно-круп’яної промисловості, крохмалів і крохмальних продуктів.
- Виробництво хліба, хлібобулочних та борошняних виробів.
- Виробництво інших харчових продуктів.
- Виробництво готових кормів для тварин.
28.25 Виробництво промислового холодильного та вентиляційного обладнання.
28.93 Виробництво машин і устаткування для виробництва харчових продуктів і напоїв, крім перероблення тютюну.
- чисельність працівників складає від 11 до 249 осіб на момент подання заявки;
- інші критерії, визначені Положенням про грантову програму - https://bit.ly/40DgBfM (документ підготовлений і розміщений Українським Фондом Стартапів).
Подати заявку можна на вебпорталі Ukrainian Startup Fund в розділі Грантова програма для малого та середнього бізнесу: https://usf.com.ua/eu4business. Збір даних від заявників, обробку та зберігання здійснює виключно #USF у відповідності до законодавства України. Інформація про заявників може буди передана замовникам конкурсу виключно з метою контролю якості виконання).
Важливо: від одного підприємства може бути подана лише одна заявка (пов'язані компанії не можуть подавати заявки).
Ключові дати для участі в грантовій програмі:
Дедлайн подачі заявки: продовжено до 20 квітня 2023 року 23:59 включно (час Києва). Оголошення результатів конкурсного відбору очікується до кінця травня 2023 року. Агенція регіонального розвитку Полтавської області „Офіс євроінтеграції” може надати консультацію потенційним заявникам, які планують брати участі у грантовому конкурсі. За консультацією звертайтесь до директора Агенції регіонального розвитку Полтавської області „Офіс євроінтеграції” Віти Клименко за тел: +380996174869.
Довідкова інформація:
10 грантів по 10 000 евро на підтримку українського підприємництва стали доступними в межах програми міжнародної співпраці EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП, яка співфінансується Європейським Союзом та Урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією GIZ Ukraine з Міністерство цифрової трансформації України, українським порталом державних послуг онлайн Дія, українською державною установою Офіс з розвитку підприємництва та експорту та українським національним проектом із розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес. Партнером- виконавцем ініціативи є Український фонд стартапів Ukrainian Startup Fund.
До уваги суб’єктів господарської діяльності та громадян!Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради інформує, що починаючи з 14 березня 2023 року адміністративні послуги у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців надаватимуться через Центр надання адміністративних послуг Полтавської міської ради (ЦНАП). Документи з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців будуть прийматися виключно адміністраторами ЦНАП. Консультації державних реєстраторів суб’єктам звернень з питань отримання адміністративних послуг будуть надаватися у місцях, де здійснюється прийом суб’єктів – в приміщенні ЦНАП. Підстава: рішення двадцять другої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 27 січня 2023 року «Про внесення змін до рішення позачергової сімнадцятої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 05 жовтня 2022 року «Про затвердження Регламенту роботи Центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради (в новій редакції)», рішення позачергової сімнадцятої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 05 жовтня 2022 року «Про визначення Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Полтавської міської ради».
|
З 01.02.2023 року відновлено роботу проекту «Власна справа» в рамках реалізації урядової програми «єРобота», яка передбачає надання громадянам України мікрогранту до 250,0 тис. грн. на створення або розвиток власної справи.
В бюджеті Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття передбачено на 2023 рік 1,8 млрд.грн. на надання мікрогрантів на створення або розвиток власного бізнесу.
Умови програми:
Для кого:
- суб’єкти мікропідприємництва чи малого бізнесу;
- фізичні особи, які мають намір розпочати підприємницьку діяльність.
Розмір гранту: 50-250 тис грн.
Формат фінансування:
- від 50 тис грн. до 150 тис грн. за умови створення 1 нового робочого місця;
- від 150 тис грн. до 250 тис грн. за умови створення 2 нових робочих місць.
Мікрогрант надається одноразово в безготівковій формі для покриття таких напрямів витрат:
- придбання меблів, обладнання (крім транспортних засобів);
- закупівля ліцензійного програмного забезпечення, свійських тварин та птиці, багаторічних насаджень, саджанців, посівного матеріалу, сировини, матеріалів, товарів та послуг, пов’язаних з реалізацією бізнес-плану (сумарно не більше 50 % розміру мікрогранту);
- послуги маркетингу та реклами (не більше 10 % розміру мікрогранту);
- орендна плата за нежитлове приміщення (не більше 25% розміру мікрогранту);
- орендна плата за обладнання (не більше 10 % розміру мікрогранту);
- лізинг обладнання, крім автомобілів, мотоциклів та інших транспортних засобів особистого користування (не більше 50 % загального розміру мікрогранту);
- використання у підприємницькій діяльності прав інших суб’єктів господарювання (комерційна концесія).
Завдяки реалізації державної програми з відновлення вітчизняної економіки «єРобота» у 2022 році 197 суб’єктів господарювання отримали мікрогрант на створення або розвиток власного бізнесу, що сприятиме створенню в регіоні 445 нових робочих місць.
Більш детальну інформацію можна отримати за телефонами:
(0532)518420, 518422 (Полтавський обласний центі зайнятості),
066-505-42-83 (Полтавський центр професійно-технічної освіти),
або в найближчій філії обласного центру зайнятості.
До уваги суб’єктів господарювання Полтавської міської територіальної громади!!!
Для отримання часткового відшкодування вартості електрогенераторів (генераторів) за Місцевою цільовою програмою часткового відшкодування вартості електрогенераторів (генераторів), які придбані суб’єктами підприємницької діяльності Полтавської міської територіальної громади, для забезпечення підтримки та безперебійної роботи суб’єкти господарювання подають до Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради (тел. 0532 56 40 58) наступні документи:
- Заяву на часткове відшкодування вартості закупівлі електрогенераторів (генераторів) відповідно до форми (Додаток 1 до Програми);
- Завірені копії платіжних документів (первинні документи бухгалтерського обліку, які підтверджують факт отримання електрогенератора (генератора) та здійснення оплати за наданий товар);
- Завірені копії документів із зазначенням технічних характеристик та серійного номера (або інше заводське маркування);
- Завірену копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- Фотофіксацію обладнання;
- Відомості щодо банківських реквізитів суб’єкта підприємницької діяльності – Учасника Програми;
- Копію погодження режиму роботи закладу торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг.
Для надання допомоги сім’ям з дітьми за принципом «єдиного вікна» на базі Секретаріату Уповноваженого створено Консультаційний центр, куди кожен може звернутись особисто (м. Київ, вул. Інститутська, 21/8) або за телефоном 0800-50-17-20 (безкоштовно в межах України), 044-299-74-08 (для дзвінків із-за кордону).
Консультаційний центр надає підтримку громадянам України в режимі онлайн та офлайн щодо:
- роз’яснення можливих шляхів повернення дитини або сімей з дітьми на підконтрольну Уряду України територію;
- отримати свідоцтво про народження дитини в умовах воєнного стану або його легалізації, якщо документ отриманий на непідконтрольні території;
- встановлення контакту з дитиною, яку вивіз один із батьків за кордон;
- заповнення форми розшуку дитини або заявки на отримання допомоги дітям, які зазнали травмувань внаслідок війни;
- інші питання, пов’язані з порушенням прав людини.
Тут ви можете повідомити:
- про дитину, яка загубилася;
- про злочин, скоєний проти дитини;
- якщо ви знайшли дитину без супроводу дорослих;
- якщо вам відомі факти депортації дитини;
- про примусову зміну громадянства та документів дитини;
- про інші порушення прав дитини під час війни.
Додатково надаються консультації:
- через портал «Діти війни» - сайт: https://childrenofwar.gov.ua/
Увага!
Змінюється вартість оформлення біометричних документів громадянина України
ВАРТІСТЬ з 01.11.2022
Паспорт громадянина України у формі ID – картки
протягом 20 робочих днів – 450 грн.
протягом 10 робочих днів – 820 грн.
Паспорт громадянина України для виїзду за кордон
протягом 20 робочих днів – 856 грн.
протягом 10 робочих днів – 1496 грн.
З 1 листопада 2022 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 14 жовтня 2022 року № 1180 «Про внесення змін у додаток до Постанови КМУ від 2 листопада 2016 р. №770», відповідно до якої ухвалено нові суми вартості адміністративних послуг у сфері міграції
З метою розширення сфери підтримки українських експортерів та впровадження сучасних інструментів фінансування експорту розміщуємо інформаційні матеріали про діяльність приватного акціонерного товариства «Експортно-кредитне агентство» від Міністерства економіки України (додаються) для ознайомлення й можливого використання в роботі.
Наразі ПАТ «Експортно-кредитне агентство» відповідно до наданих повноважень здійснює заходи щодо впровадження нових продуктів та розширення сфер підтримки експортної діяльності та інші корисні дані розміщені на офіційному сайті установи: https://www.eca.gov.ua/.
Шановні підприємці! Звертаємося до всіх. Нам необхідно дотримуватися заходів з енергозбереження
У зв‘язку з обстрілами об‘єктів енергетичної інфраструктури закликаємо всіх до економії електроенергії.
Ми розуміємо, що вам зараз складно, бізнес переживає не найкращі часи. І тому звертаємося до вас, як до полтавців, колег. Вимикайте освітлення і зовнішню ілюмінацію
Наголошуємо, це крайні міри, до яких ми не хочемо вдаватися. І спробуємо досягти розуміння шляхом перемовин
Сподіваємося на взаєморозуміння. Збережемо кіловати, Полтаву і Україну
З метою збору коштів на допомогу Збройним Силам України Національний банк України організував благодійну акцію “Смілива гривня”, яка передбачає збір монет номіналами 10, 50 копійок, а також 1, 2, 5 та 10 гривень.
На сьогодні понад 14 млрд таких монет перебуває в обігу на загальну суму 5,09 млрд грн. Пункти збору монет відкриті в усіх відділеннях Ощадбанку та ПУМБу. Банки отримують монети від населення та перераховують ці благодійні внески на спецрахунок Національного банку України на підтримку Збройних Сил України.
Мета проведення акції – зібрати кошти на допомогу Збройним Силам України та дати можливість українцям зробити свій внесок у перемогу, адже навіть найменша пожертва є важливою для наближення нашої перемоги у боротьбі з ворогом за незалежність і цілісність України. Також завдяки акції ми 2 хочемо підтримати патріотичний дух українців та поширити культуру благодійності, особливо серед дітей та молоді. Термін проведення благодійної акції “Смілива гривня” – з 01 серпня до 31 жовтня 2022 року.
Надаємо посилання на інформаційні матеріали акції:
1) інструкція, яка допоможе організувати збір коштів колективами: http://surl.li/cqhkw;
2) реєстраційна форма для участі в акції (для отримання електронної грамоти про участь колективу в акції): http://surl.li/cqhjz;
3) посилання на сайт акції: https://promo.bank.gov.ua/brave-hryvnia/;
4) макети етикетки для пластикової пляшки для збору монет та постера з брендом акції: http://surl.li/cponh;
5) матеріали для соціальних мереж для інформування громадськості: http://surl.li/cqhme.
У разі виникнення запитань щодо проведення акції звертайтеся до Тетяни Машлаковської, головного експерта управління зв’язків з громадськістю та фінансової обізнаності Департаменту комунікацій Національного банку України (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.), Лесі Войтицької, начальника управління зв’язків з громадськістю та фінансової обізнаності Департаменту комунікацій Національного банку України (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).
Сподіваємося на плідну співпрацю для наближення нашої перемоги!
СЛАВА УКРАЇНІ!
Данська рада у справах біженців (DRC) Програма бізнес-партнерства спрямованого на підтримку аграрного сектору та харчового виробництва в Україні* Данська рада у справах біженців (DRC) за фінансової підтримки уряду Швейцарії, наданої через Швейцарську агенцію розвитку та співробітництва, і уряду Великої Британії реалізовує програму бізнес-партнерства спрямованого на підтримку аграрного сектору та харчового виробництва в Україні. Головною метою такого партнерства є зменшення негативних наслідків для представників малого та середнього бізнесу аграрного сектору та харчового виробництва з одного боку, а з іншого залучення вразливих верств населення у виробничо-збутові ланцюжки задля посилення їхньої ролі в місцевій економіці. Проекти, які DRC планує реалізувати разом з партнерами, мають покращити умови життя місцевого вразливого населення та збільшити їхній прибуток. Такими партнерами РИС можуть стати приватні підприємства будь-яких форм реєстрації, об'єднання виробників сільськогосподарської продукції, комунальні підприємства та ін. Партнерство буде здійснюватися за принципом співінвестування, яке передбачає грантову підтримку від у розмірі до 20000 доларів США та обов’язковий власний внесок партнера до 50% від загального бюджету проекту. Деталі програми: •кінцевим результатом проекту має бути збільшення прибутків місцевого населення на території, яку він охоплює, в тому числі за рахунок їхнього прямого залучення у виробничо-збутові ланцюжки; •ідея проекту повинна передбачати розширення бізнес-діяльності партнера, яке передбачає залучення у виробничо-збутові ланцюжки місцевого вразливого населення, в тому числі внутрішньо переміщених осіб та осіб, які постраждали від війни. При цьому створення нових офіційно оформлених робочих місць не є обов'язковим; •проект має бути прибутковим для місцевого партнера та мати життєздатну схему реалізації; •сума грантової підтримки з боку DRC - до 20000 доларів США; •співінвестиція з боку партнера - до 50 % від загальної вартості проекту. Можлива як у вигляді фінансового внеску, так і у вигляді інших власних активів. Можливі варіанти бізнес-партнерства як приклад: 1. співінвестування в пункт прийому та зберігання овочів. Мета — підтримка місцевих виробників через забезпечення доступу до збуту вирощуваної продукції за оптимальними цінами. Така ідея передбачає співпрацю з приватними підприємствами, які володіють, наприклад, оптовими складськими приміщеннями, та купують або купуватимуть продукцію у місцевого населення; |
2. співінвестування у проекти, які б спростили доступ місцевому населенню до сільськогосподарських послуг. Наприклад, доступу до сільгосптехніки, ветеринарних послуг, сільськогосподарських матеріалів (насіння, добрива та ін.). Така ідея передбачає співпрацю з місцевими підприємцями, які працюють в сільськогосподарській сфері. Ваша ідея може істотно відрізнятися від перерахованих прикладів, головне, щоб вона відповідала критеріям програми. Телефони для довідок: +38 (073) 432-84-40 Денис +38 (093) 350-14-59 Дмитро +38 (073) 066-53-38 Михайло Заповнення заявки не гарантує автоматичної участі в програмі. Кожна заявка буде розглянута конкурсною комісією, яка прийме рішення щодо подальшої участі заявки в програмі. Рішення конкурсної комісії є остаточним. Данська рада у справах біженців (DRC) залишає за собою право відхилити будь-яку заявку. |
Увага! Данська рада у справах біженців (DRC) та її партнерські організації НІКОЛИ не вимагають оплати за свої послуги з надання благодійної допомоги / проведення благодійних заходів. Якщо Вам стали відомі випадки вимагання працівниками DRC та/або її партнерських організацій винагороди за свої послуги (у будь-якій можливій формі), просимо повідомити про такі випадки за номерами: +38(073)406-81-41, +38(050)207-30-35, +38(096)585-42-40, +38(050)933-97-19 або на адресу електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .
Увага! Відновлення надання адміністративних послуг у сфері декларування та реєстрації місця проживання
У зв'язку з відновленням роботи Реєстру територіальної громади Полтавської міської територіальної громади Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради відновлює надання адміністративних послуг у сфері декларування та реєстрації місця проживання (перебування) фізичних осіб, зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) осіб з 12 липня 2022 року відповідно до Закону України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» та Порядку декларування та реєстрації місця проживання (перебування), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022 р. № 265.
Увага!
З метою сприяння відновленню та адаптації економіки територіальних громад, місцевих бюджетів, підтримки підприємців та розвитку експорту, Державною установою «Офіс розвитку підприємництва та експорту» спільно з громадською спілкою «Центр розвитку інновацій», національним проектом з розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес та партнерами, які долучилися, започатковано Ініціативу для оцінювання реального стану та потреб бізнесу у територіальних громадах України.
Розміщуємо анкету для проходження анкетування всіма бажаючими суб’єктами господарювання:
https://forms.gle/KTwT8YXtXQPsFC1o8
Увага!
З метою інформування населення про те, як не стати жертвами торгівлі людьми, не потрапити у трудове або сексуальне рабство та на яких умовах можна погоджуватись на працевлаштування чи вимушений переїзд на тлі ескалації війни в Україні, а також на основі Концепції Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2025 року, проєктом «Українцям про ЄС», Міжнародною організацією за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України здійснюється інформаційна кампанія, спрямована на запобігання торгівлі людьми під час війни.
Розміщуємо посилання на інформаційні матеріали за вказаною тематикою:
https://bit.ly/eu_iom_anti_trafficking
https://uk-ua.facebook.com/uprinfrastruktura/
ІНФОРМУЄМО!
Державна служба України з питань праці (далі – Держпраця) з початку війни започатковано проект з надання консультативної підтримки суб’єктам господарювання, які вимушені тимчасово припинити свою діяльність на окремих територіях нашої держави, де внаслідок збройної агресії російської федерації ведуться активні бойові дії.
В межах проекту всім роботодавцям, що мають потребу та виявили бажання отримати консультацію, працівниками Держпраці в межах компетенції надається необхідна фахова консультативна допомога з широкого спектру питань, зокрема, трудових відносин, безпеки праці тощо.
Форма звернення для отримання консультаційної підтримки, а також відповіді на найактуальніші питання застосування трудового законодавства, зокрема і у воєнний час, знаходяться на порталі pratsia.in.ua.
УВАГА!
Шановні мешканці Донецької та Луганської областей, якщо Ви чи Ваші близькі стали свідками (потерпілими) від злочинної діяльності окупаційних військ збройних сил російської федерації або підконтрольних їм терористичних організацій «л/днр» та бажаєте надати свідчення з приводу вказаних обставин просимо Вас звертатись через можливості мессенджерів «WhatsApp», «Viber», «Telegram» та «Signal» :
по Донецькій області за номером + 38066-846-83-31;
по Луганській області за номером +38066-846-81-54.
Не зважаючи на введення воєнного стану в Україні, жителі Полтавської міської територіальної громади та вимушено переміщені особи, через Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, можуть отримати наступні адміністративні послуги:
- Оформлення паспорту прив’язки для стаціонарної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності;
- Оформлення паспорту прив’язки для пересувної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності;
- Оформлення паспорту прив’язки для виносних столиків у визначених місцях (майданчиках) сезонного використання для здійснення підприємницької діяльності;
- Продовження терміну дії паспорту прив’язки стаціонарної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності;
- Продовження терміну дії паспорту прив’язки пересувної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності;
- Продовження терміну дії паспорту прив’язки для виносних столиків у визначених місцях (майданчиках) сезонного використання для здійснення підприємницької діяльності;
- Присвоєння (корегування) адреси об'єктам будівництва після отримання права на виконання будівельних робіт або після прийняття закінченого будівництвом об'єкта в експлуатацію;
- Зміна адреси у разі об'єднання, поділу об'єкта нерухомого майна або виділення частки з об'єкта нерухомого майна;
- Зміна адреси об'єкту нерухомого майна з метою упорядкування нумерації об'єктів нерухомого майна;
- Надання інформації/довідки про найменування /перейменування елементів міського середовища для фізичних осіб;
- Надання інформації/довідки про найменування /перейменування елементів міського середовища для юридичних осіб;
- Оформлення актів прийому-передачі житла фізичним і юридичним особам для подальшого замовлення ними інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- Внесення виправлень у свідоцтво про право власності на приватизоване житло комунальної власності Полтавської міської територіальної громади (у разі допущеної технічної помилки);
- Довідка про не перебування на квартирному обліку при Виконавчому комітеті Полтавської міської ради;
- Надання довідок щодо стажу роботи, архівних довідок з кадрових питань
- Видача направлення в заклад дошкільної освіти (групи) компенсуючого типу;
- Видача направлення до інклюзивної групи закладу дошкільної освіти;
- Надання одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку;
- Видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та посвідчень дитини з багатодітної сім'ї, у разі з досягнення дитиною 6 річного віку (первинне звернення щодо реєстрації багатодітної сім’ї);
- Видача посвідчення дитини з багатодітної сім'ї у зв'язку з досягненням дитиною 6 річного віку;
- Вклеювання нової фотокартки в посвідчення дитини з багатодітної сім'ї у зв'язку з досягненням дитиною 14-річного віку;
- Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім'ї та посвідчень дитини з багатодітної сім'ї у зв'язку з народженням дитини;
- Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім'ї та посвідчень дитини з багатодітної сім'ї у зв'язку з навчанням дитини;
- Видача посвідчень батьків багатодітної сім'ї у разі втрати;
- Видача посвідчень батьків багатодітної сім'ї у разі пошкодження;
- Видача посвідчень дитини з багатодітної сім'ї у разі втрати;
- Видача посвідчень дитини з багатодітної сім'ї у разі пошкодження;
- Видача посвідчень батьків багатодітної сім'ї у зв’язку з розлученням;
- Видача посвідчень батьків багатодітної сім'ї у зв’язку з одруженням;
- Видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї у зв’язку зі смертю чоловіка;
- Видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї у зв’язку зі смертю дружини;
- Видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї у зв’язку зі зміною прізвища, ім’я, по-батькові;
- Видача посвідченнь дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку зі зміною прізвища, ім’я, по-батькові;
- Видача довідки про те, що за місцем реєстрації батька посвідчення батьків багатодітної сім’ї та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї не видавалися;
- Видача довідки про те, що за місцем реєстрації матері посвідчення батьків багатодітної сім’ї та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї не видавалися;
- Видача довідки про те, що дитина не зареєстрована у банку даних дітей для здійснення часткового відшкодування вартості путівки за рахунок бюджетних коштів за надані послуги з оздоровлення та відпочинку;
- Організація заходів з відшкодування частини вартості путівки дитячим закладам оздоровлення та відпочинку за надані послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, які виховуються в сім’ях з дітьми;
- Видача дозволу на порушення об'єктів благоустрою;
- Погодження поточних та перспективних планів роботи підприємств, установ та організацій з питань охорони навколишнього природного середовища і використання природних ресурсів;
- Погодження «Заяви про наміри» у складі розділу «Оцінка впливів на навколишнє середовище » робочого проекту»;
- Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів Полтавської області;
- Анулювання (переоформлення) дозволу на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів Полтавської області;
- Видача дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
- Видача дозволу на спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду;
- Затвердження лімітів на використання природних ресурсів місцевого значення у межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення;
- Затвердження паспорта місця видалення відходів;
- Затвердження реєстрової карти об’єкта утворення, оброблення та утилізації відходів;
- Погодження місць та періодичності відбору проб, переліку контрольованих показників забруднюючих речовин у водних об’єктах;
- Погодження поточних індивідуальних технологічних нормативів використання питної води;
- Розрахунок величин фонових концентрацій забруднювальних речовин в атмосферному повітрі;
- Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
- Відомча реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування;
- Тимчасова реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування;
- Перереєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування;
- Зняття з обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування;
- Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
- Анулювання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
- Реєстрація зміни відомостей у декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
- Продовження строку дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
- Видача свідоцтва на придбання вибухових матеріалів промислового призначення;
- Видача свідоцтва на зберігання вибухових матеріалів промислового призначення;
- Видача гірничого відводу для розробки родовищ корисних копалин місцевого значення;
- Переоформлення гірничого відводу для розробки родовищ корисних копалин місцевого значення;
- Реєстрація декларації безпеки об'єкта підвищеної небезпеки;
- Виключення об'єкта підвищеної небезпеки з Державного реєстру об'єктів підвищеної небезпеки;
- Реєстрація об'єкта (об'єктів) підвищеної небезпеки в Державному реєстрі об'єктів підвищеної небезпеки;
- Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;
- Видача експлуатаційного дозволу для операторів ринку, що провадять діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження;
- Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності на потужностях(об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;
- Видача дозволу на проведення діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах, організаціях, діяльність яких пов'язана з використанням джерел неіонізуючого випромінювання;
- Видача дозволу (санітарного паспорта) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання;
- Державна реєстрація потужностей оператора ринку;
- Внесення змін до відомостей Державного реєстру потужностей операторів ринку;
- Внесення відомостей про припинення використання потужності до Державного реєстру потужностей операторів ринку використання потужності;
- Затвердження експортної потужності;
- Видача експлуатаційного дозволу на потужність оператора ринку з виробництва та обігу кормів;
- Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів;
- Дублікат погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів;
- Дозвіл на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні;
- Дублікат дозволу на участь у дорожньому русі транспортного засобу, вагові або габаритні параметри якого перевищують нормативні;
- Видача дозволу на спеціальне водокористування;
- Анулювання дозволу на спеціальне водокористування;
- Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт;
- Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт;
- Припинення права на початок виконання підготовчих робіт, набутого на підставі повідомлення, за заявою замовника;
- Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих робіт;
- Реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт;
- Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт;
- Припинення права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі повідомлення, за заявою замовника;
- Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт;
- Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації;
- Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації (відповідно до п. 9 розділу V «Прикінцеві положення «Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»);
- Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації;
- Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації (відповідно до п. 9 розділу V «Прикінцеві положення «Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).
Телефони для отримання консультацій та уточнення переліку необхідних документів:
Київстар: (068) 304-50-50
Vodafone: (050) 304-50-50
УВАГА!
1.12.2021 року набирає чинності Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні», що регулює відносини у сфері надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання (перебування) фізичних осіб в Україні, встановлює порядок надання таких послуг та порядок внесення, обробки, обміну відповідними відомостями в електронних реєстрах, базах даних для надання таких послуг
Відповідно до ст.6 вищезазначеного Закону за декларування місця проживання, реєстрацію місця проживання, зняття із задекларованого місця проживання, зареєстрованого місця проживання справляється адміністративний збір у розмірі:
1) 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - за декліарування/ресстрацію місця проживання у разі звернення особи протягом встановленого цим Законом строку;
2) 2,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - за декларування місця проживання/реєстрацію місця проживання у разі звернення особи з порушенням встановленого цим Законом строку;
3) 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - за зняття із задскларованого/зареєстрованого місця проживання/зміну місця проживання.
За декларування місця проживання/реєстрацію місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір справляється лише за одну адміністративну послугу (декларування місця проживання / реєстрація місця проживання).
Суб’єктам господарювання!!!
Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради повідомляє, що постановою Кабінету Міністрів України № 1236 від 09.12.2020 (з останніми змінами) запроваджено обмежувальні протиепідемічні заходи з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
З текстом урядової постанови можна ознайомитися на офіційному веб-порталі за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1236-2020-%D0%BF#Text.
Останнім часом спостерігається стрімке зростання кількості хворих на COVID-19. Майже всі регіони України перейшли до «червоного» рівня епідемічної небезпеки.
У зв’язку з цим, наголошуємо на необхідності дотримання протиепідемічних вимог та заходів, передбачених Постановою КМУ № 1236, власниками закладів громадського харчування, торгівлі, побуту, закладів розважальної сфери та фітнес-клубів з урахуванням рівня епідемічної небезпеки («зелений», «жовтий», «помаранчевий», «червоний»).
Лише чітке виконання всіх вимог законодавства та свідомий підхід дозволить зберегти життя та здоров’я людей!
УВАГА !
Відповідно наказу Державної інспекції архітектури та містобудування України № 107 від 16.09.2021, а також набрання чинності 01.10.2021 року, пункту 174 Порядку ведення Єдиної державної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 № 681 через Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради з 18.10.2021 року розпочато прийом документів для отримання адміністративних послуг у сфері будівництва, а саме :
1. Реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації.
2. Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації.
3. Реєстрації повідомлення про початок виконання підготовчих робіт.
4. Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт.
5. Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих робіт.
6. Реєстрації повідомлення про початок виконання будівельних робіт.
7. Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт.
8. Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт.
9. Реєстрації припинення права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі поданого повідомлення, за заявою замовника.
10. Реєстрації припинення права на початок виконання підготовчих робіт, набутого на підставі поданого повідомлення, за заявою замовника.
УВАГА!
До відома суб’єктів господарювання!
24 серпня 2021 року ми відзначаємо 30-ту річницю незалежності України!
У м.Полтава заплановано проведення культурно-мистецького проекту «Незалежні! 30!» з нагоди 30-ї річниці незалежності України.
У зв’язку з цим, звертаємось до суб’єктів господарювання сфери торгівлі, громадського харчування та побуту з проханням неухильного дотримання всіх карантинних заходів на підпорядкованих об’єктах торгівлі та обслуговування населення.
Завчасно дякуємо за порозуміння та сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!
Вітаємо з наступаючими святами Дня Державного Прапора України та Днем Незалежності України!
13 серпня 2021 року представниками Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради було проведено нараду в режимі відеоконференції з питань регуляторної діяльності для структурних підрозділів Полтавської міської ради, які є розробниками регуляторних актів.
В нараді взяли участь представники відділу з питань транспортних перевезень та зв’язку, Управління житлово-комунального господарства, бюджетно-фінансового управління, КП «Полтава-сервіс», Департаменту охорони здоров’я та соціального розвитку, Інспекції по контролю за благоустроєм, Департаменту економіки і інвестицій, Управління майном та Полтавської міськрайонної філії центру зайнятості.
В ході наради було підведено основні підсумки роботи за І півріччя 2021 року.
Розробникам регуляторних актів було наголошено на змінах до діючого законодавства та внесенні змін до Регламенту роботи виконавчого комітету Полтавської міської ради в частині здійснення регуляторної діяльності.
В ході наради було обговорено актуальні питання, що виникають в процесі здійснення регуляторної діяльності.
10.08.2021 в приміщенні Полтавської міської ради під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Ольги Борисенко було проведено нараду з питань вакцинації за участю підприємців та представників суб’єктів господарювання. В нараді взяли участь представники Департаменту охорони здоров’я Полтавської міської ради, які наголосили на важливості проходження вакцинації працівникам сфери торгівлі та послуг з метою запобігання подальшому поширенню COVID-19.
Всім присутнім підприємцям було роздано довідкові матеріали та надано вичерпну інформацію стосовно порядку вакцинації працівників їхніх підприємств
Увага!!!
Управлінням адміністративних послуг Полтавської міської ради (далі Управління) для зручності та дотримання карантинних вимог розроблено та запущено функціонал попереднього запису до електронної черги для отримання адміністративних послуг. Попередній запис в електронну чергу відбувається через офіційний вебсайт Управління. Це нова полегшена процедура запису громадян для надання адміністративних послуг, яка дозволяє заощадити час та знизити ймовірність зараження COVID-19.
Для онлайн-запису необхідно зайти на сайт Управління (http://cnap-pl.gov.ua/) обрати розділ «Електронна черга» та пройти реєстрацію. При реєстрації необхідно внести Прізвище, Ім'я, По батькові заявника або представника (за довіреністю ), логін та актуальну електронну адресу. Після чого натиснути кнопку реєстрація. Потім на електронну адресу автоматично буде надіслано лист з посиланням для підтвердження реєстрації на яке необхідно перейти. Тим самим завершити процес реєстрації.
Після реєстрації заходимо в сам функціонал, який:
- зберігає інформацію про всі наявні онлайн-реєстрації в черзі користувача;
- дозволяє в пару кліків записатися на вільну дату та час для отримання послуги;
- автоматично відправляє сформований талон електронної черги на вказану електронну адресу;
- має алгоритм розподілу громадян, які бажають отримати послугу з урахуванням дотримання карантинних заходів;
Сформований талон електронної черги необхідно показати адміністратору Управління. Попередній запис є індивідуальним і не може бути переданий іншій особі. Невідповідність обраної послуги й даних, зазначених під час реєстрації в електронній черзі, реальним даним особи є підставою для скасування реєстрації в електронній черзі.
Отримати додаткову інформацію та консультацію можна за номерами:
Київстар: (068) 304-50-50, Vodafone: (050) 304-50-50.
УВАГА !!!
! Прийом мешканців здійснюється виключно за попереднім записом за телефонами.
- для отримання адміністративних послуг по місту Полтава: (050)304-50-50, (068)304-50-50;
- для отримання адміністративних послуг по Супрунівському, Абазівському, Пальчиківському старостинським округам : (095)233-17-48;
- для отримання адміністративних послуг по Тахтаулівському, Бричківському та Сем’янівському старостинським округам: (095)233-17-53;
- для отримання адміністративних послуг по Гожулівському, Чорноглазівському та Валківському старостинським округам (095)233-17-47;
- для отримання адміністративних послуг по Ковалівському старостинському округу (095)233-17-49
! Відвідувачі обов’язково повинні вдягнути засоби індивідуального захисту, зокрема респіратори або захисні маски, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлені самостійно та утриматися від візиту до ЦНАП у разі будь-яких ознак нездужання.
! Доступ до приміщення обмежений: не більше 2-х осіб, дотримуючись дистанції два метри.
Дякуємо за розуміння!
Шановні підприємці м. Полтава!
Повідомляємо, що в разі необхідності та з метою усунення порушення чинного законодавства щодо розміщення вивісок на фасадах ваших закладів необхідно звернутися до Комунального підприємства «Полтава-сервіс» Полтавської міської ради для оформлення паспорту спеціальної конструкції (вивіски/вказівника/дозволів на рекламні конструкції).
КП «Полтава-сервіс» є робочим органом Полтавської міської ради та керується «Порядком розміщення зовнішньої реклами та спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами в м. Полтаві» (від 07.09.2011 (зі змінами)).
Звертатись за адресою: м. Полтава, пров. Чайковського, 5, тел. (0532) 61-12-20.
Сподіваємось на співпрацю!
Зверніть увагу!
Наголошуємо, що відділ «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради надає адміністративні послуги в повному обсязі за попереднім записом з урахуванням тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів в офісних приміщеннях на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 09.05.2020 № 16.
Прийом відвідувачів здійснюється за попереднім записом за телефонами:
Київстар: (068) 304-50-50
Vodafone: (050) 304-50-50,
за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратори, маски, марлеві пов’язки тощо).
Щоденно проводиться санітарна година з 12:00 до 13:00
Для отримання онлайн консультації скористайтесь посиланням.
Просимо віднестися до ситуації що склалася, з розумінням а також не звертатися до ЦНАП без нагальної потреби. Бережіть себе та своїх близьких.
«єМалятко» діє!!!
14.08.2020 в приміщенні Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради відбулося урочисте вручення першого свідоцтва про народження дитини в рамках комплексної адміністративної послуги «єМалятко».
Комплексна послуг «єМалятко» («Державна реєстрація народження») була включена до Переліку послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Полтавської міської ради рішенням сесії Полтавської міської ради 10.07.2020.
Нагадуємо, що батьки новонародженої дитини мають змогу звернутися до відділу «Центр надання адміністративних послуг» Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради для отримання послуги «Державна реєстрація народження» разом з іншими супутніми послугами в рамках комплексної послуги «єМалятко».
До уваги громадян та суб’єктів господарювання!
Постановою Кабінету Міністрів України від 4 травня 2020 р. № 343 карантин на всій території України було продовжено до 22.05.2020 з одночасним скасуванням з 11.05.2020 частини обмежувальних заходів. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 4 травня 2020 р. № 343 09.05.2020 Головним державним санітарним лікарем України розроблено та затверджено тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності (постанови Головного державного санітарного лікаря України № 15, № 16, № 17, № 18, № 19, № 20). З вказаними постановами можна ознайомитись нижче.
БУДЬТЕ УВАЖНІ ПРИ ОПЛАТІ ВАРТОСТІ ПЛАТНИХ ПОСЛУГ!
Шановні відвідувачі - замовники послуг, зверніть увагу!
Згідно з постановою Правління Національного банку України від 28.12.2018 № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (ІВАN) в Україні» з 01 жовтня вступають в дію рахунки за новим стандартом (29 літерно- цифрових символів).
При цьому, з 01.10.2019 до 31.10.2019 діятиме перехідний період протягом якого платежі можуть проводитися або з використанням ІВАN, або з використанням старих реквізитів.
Починаючи з 01.11.2019 нові рахунки будуть діяти на постійній основі.
З огляду на це, при попередній оплаті за адміністративні послуги, необхідно уточняти актуальні реквізити рахунків для зарахування коштів:
- безпосередньо звернувшись до працівників ЦНАП: вул. Соборності, 36, м. Полтава.
- зателефонувавши за зручними телефонними номерами 0503248980.
- на сайті: http://www.cnap-pl.gov.ua у відповідних інформаційних картках.
Шановні громадяни!
Для більш якісного надання адміністративних послуг, кожної середи проводиться навчання з різноманітних питань для удосконалення професійного рівня фахівців управління.
У зв’язку з цим прийом документів щосереди здійснюється до 15-00.
Управління є самостійною юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в управлінні Держказначейства України та банківських установах, у своїй діяльності керується відповідним
Основні функції та завдання управління :
- Реалізація повноважень у сфері надання адміністративних послуг суб'єктами надання адміністративних послуг через відділ центру надання адміністративних послуг. |
- Координація роботи структурних підрозділів виконавчого комітету Полтавської міської ради щодо реалізації державної регуляторної політики в Полтавській міській раді та її виконавчому комітету.
- Проведення в межах чинного законодавства відповідної роботи щодо розвитку підприємництва міста.
- Розробка та координація виконання заходів міської Програми розвитку підприємництва, інших програм, що стосуються питань підтримки та розвитку підприємництва.
- Розробка програм та заходів щодо розвитку торговельної діяльності, вдосконалення роботи ринків, закладів сфери побутового обслуговування, проектів нормативно-правових актів.
Станом на 01.01.2016р. за штатним розписом кількість працівників управління складає 35 осіб.
До складу управління входять :
- відділ розвитку підприємницької діяльності із сектором торговельного та побутового обслуговування - 6 осіб (в т.ч. начальник відділу, завідувач сектору та 4 головних спеціалістів)
- відділ “Центр надання адміністративних послуг” - 23 особи ( в т.ч. начальник відділу, заступник начальника відділу, 21 адміністратор)
- відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення - 5 осіб ( в т.ч начальник відділу, заступник начальника відділу, головний спеціаліст, водій, прибиральник)
Начальник управління Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності,36, Кабінет:16 Контактний телефон: (05322)52-15-69 e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. |
Заступник начальника управління адміністративних послуг Полтавської міської ради , завідувач відділу розвитку підприємницької діяльності -
Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності,36, Кабінет:13 Контактний телефон: (05322) 56-40-58 e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Заступник начальника управління адміністративних послуг Полтавської міської ради, начальник відділу “Центр надання адміністративних послуг” - Курило Максим Григорович
Адреса: 36000, м.Полтава, вул. Соборності,36 Кабінет: 13 Контактний телефон: (0532) 52-56-10 e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |